onsdag 7 oktober 2009

Vi har köpt ett hus!



8 kommentarer:

Elin sa...

Grattis till er =)
Kramar Elin

Kattis sa...

Gratulerar!! Det huset är så fint! Ni kommer få det jättebra där!

jansson sa...

Grattis! Vars är det beläget?

Marie sa...

Grattis!!
Va kul. Hoppas ni kommer att trivas där.

Anonym sa...

Grattis! Maila mig gärna er nya adress för Pay-it-forward-gåvan som jag inte har gjort än... men jag har ju på mig till i Februari... Kikar in här ibland.

emmamartensson@live.se

Unknown sa...

ÄNTLIGEN har jag nu alltså sett huset! Å va mysigt, blir lite grön av avund jag! Ser fram emot att få se det "in real life"!
Kramar

majsan sa...

va kul! blev de det huset vi prata om på e - center?? som pappa varit med och fixat! grattis till husägarna! hoppas ni kommer trivas! kram majsan

Re-dizain sa...

Mamma mia vilket drömhus!!!