måndag 31 maj 2010

Saker jag tycker om hemma...

Mitt fina skåp som jag fyndade på IKEA, 995:-
...men jag,eller snarare min älskade bror. fick montera ner det på
plats i butiken och det tog en hiskelig tid, men nöjd är jag!
Min fina väska jag köpte på Designtorget i Göteborg,
med motiv från gammalt porslin vid namn Picknick, design Marianne Westman.
Sydde igår en liten gardin till hallen av ett gammalt tyg jag
hittat på Erikshjälpen i Söderhamn.Fiiint!
Mer bilder på nya hallen kommer senare,
måste sätta upp spegel och fila till det lite!
Pysslade ihop en liten tavla av en gammal ram jag
inte använde och klippte ut en bild från en gammal trasig bok jag
köpt på loppis, den var ju ändå trasig så den blir nog bra i hallen!
Fick en gammal stol av min käre bror som han fick med
några andra stolar han ropade in på auktion i Trönö i helgen!
Avsågade ben så John-John lätt kan hoppa upp på den...när inte blomman står där!:)
Ett litet loppis fynd från Åkes i Stan, bara 40 :- för den snygga
krukan som nu John-Johns tomatplanta står i...
Lampan hittade jag å på Åkes för en femtilapp, grymt snygg...
Jag är lamptokig!!!

1 kommentar:

emmachristin sa...

Blir alltid lika sugen att hälsa på dig när jag kikar på din blogg. Allting är verkligen gulligt och finns med en tanke bakom...Det gillar jag.

Sjuttsiken, kattsiken, jag vet ju inte ens var ni bor. Vad är jag för en kusin egentligen?

Hoppas iaf att ni mår bra :) Kram kusinvitamin