måndag 17 augusti 2009

Glasögon orm...











Okej...jag har tatt lite bilder på mej som glasögonorm...om det är någon som läser detta och kanske tänker: Men hur i hela friden tänkte hon när hon provade dom där gräsliga glasen. Eller kanske: Men Guuuuuuu vad snygg hon var i dom brillorna,måste nog spara ner bilden och göra en förstoring och sätta upp framför soffan i vardagsrummet och slänga ut teven!
Kommentera gärna då så jag får lite hjälp på traven! Jag blir tokig på sånt här, hade varit bäst om dom tillverkade typ två par glasögon som man fick välja mellan...hade varit sååå mycket enklare......jaja lägg gärna in en kommentar...Over and out!

4 kommentarer:

Sofie sa...

Hej mej själv! Jag tycke dom nr 2...eller 3...eller? Skiiit!

AnnMarie 74 sa...

Hihi gud såå smart du ser ut!!! Ska du skaffa glasögon igen? För visst har du haft det förr eller?!!? Håller med 2 el 3 det blir bra det.....Kram

Stina sa...

Fina glasögon på fin tjej! Jag tycker allra bäst om 2:an eller 3:an.

Unknown sa...

Ovant att se dig i "glajer", men fin är du! Trean är bäst, ingen protest!
Kram