måndag 17 augusti 2009

Drömmar...

Jag ska försöka skriva lite på min blogg också. Nån stackare kanske har så in i norden trist nån dag så den känner för att läsa lite av mina rader...
Känner att livet liksom står still just nu. Eller kanske inte livet, men min hjärna. Jag trivs väldigt bra som mamma, men skulle vilja hitta på nåt lite utanför mamma och sambo livet. Kanske gå en kurs, eller läsa en bra bok (fast jag hatar att läsa böcker, men det verkar så smart och trevligt att vara en sån som läser en massa härliga böcker) eller få ett super duper jobb på ett as härligt ställe som betalar mej skit bra lön och där jag får jobba lite när jag har lust och med lite vad jag vill...typ inreda ett rum eller gå på världens största loppis eller leka med små söta barn...typ nåt sånt! Nån som vill erbjuda mej ett sånt jobb....nehe, inte...hepp...
Ja ja...jag får sluta drömma och ta mej i kragen...kanske ska börja med den stora disk högen! Suck och stön! Ähh...jag tar den i morgon i stället...!
Hej hej leverpastej! (mmm gott med leverpastej...)

Inga kommentarer: